Banner: Existence 1/2014 - Budoucnost internetu

Naši bratia zvieratá - Edgar Kupfer-Koberwitz


vydalo: vydavatelstvo Mahesvarananda Joga v dennom zivote, 1998, stran 52

Knizka je zostavena z listov, ktore autor pise svojmu priatelovi, aby mu objasnil dovody, pre ktore sa vzdal jedenia masa, a osvetluje mu svoj pohlad na zvierata, ktore nevnima ako menejcenne tvory, ale ako bratov cloveka. Knizka je napisana tak, ze len malokto neostane dojaty a pohnuty skutocnostami, ktore sa v nej opisuju. Autor opisuje hrozy, ktore sa deju pri rybolove, polovnikov, ktori zabijaju zvierata z rozkose, dobytok, co caka na smrt... 'Preco mam ja, ktory som stastny, ked ma neprenasleduju, prenasledovat alebo davat prenasledovat ine tvory? Preco mam ja, ktory som stastny, ked ma nevaznia, vaznit alebo davat vaznit ine tvory? Preco mam ja, ktory som stastny, ked mi nikto neposobi utrpenie, posobit alebo davat posobit utrpenie inym tvorom?'
Sťahuj na :  http://www.uloz.to/10471756/edgar-kupfer-koberwitz-zvirata-nasi-bratri-doc




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...